Νίκη- πρόκριση για Διαγόρα!
Τη νίκη- πρόκριση στην επόμενη φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος πήραν οι κορασίδες του Διαγόρα, οι οποίες κέρδισαν με 3-1 σετ τον Φοίνικα Σύρου, στο κλειστό γυμναστήριο του Ολυμπιακού Χωριού. Οι πρωταθλήτριες Δωδεκανήσου θα αντιμετωπίσουν αύριο το νικητή του αγώνα Πολυκράτης Σάμου- Πρωταθλητής Τ.Ε. Χίου και εφόσον κερδίσουν, θα πάρουν το εισιτήριο για την τελική φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι με τον Διαγόρα αγωνίστηκαν μόλις επτά κορίτσια. Ο λόγος για τις: Νεφέλη Δικαστοπούλου, Μαριάννα Καραγιάννη, Κατερίνα Χανιωτάκη, Αντιγόνη Καρυδάκη, Κατερίνα Γιαλλουράκη, Μαριάντζελα Χατζηδιάκου και Αλεξάνδρα Τοτόνη.
Τα σετ ήταν: 15-25, 21-25, 26-24, 13-25
































