Τέλος ο Καψαλάκης!
Παρελθόν αποτελεί από τον Διαγόρα ο Μανώλης Καψαλάκης, αν και αρχικά είχε εκφράσει την επιθυμία του να παραμείνει στον ''γηραιό''. Με ανακοίνωση του ο έμπειρος ποδοσφαιριστής αναφέρει: ''Αν και αρχικά ανανεωσα, αποχωρω απο την ομάδα του Διαγόρα και με την ευκαιρία που μου δίνεται θα ήθελα να ευχαριστήσω το Δ.Σ., τους προπονητές, το γυμναστη, τον φροντιστη και τους συμπαίκτες μου για συνεργασία που είχαμε. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΔΙΑΓΟΡΑ και τη ΘΥΡΑ 6 για τις μοναδικές στιγμές που έζησα στο λίγο διάστημα που ήμουν στο ΔΙΑΓΟΡΑ και που θα θυμάμαι παντα.Τους ευχομαι να πανηγυρίσουν την ΑΝΟΔΟ και να επιστρέψει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ εκεί που του αξίζει. Τέλος θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρώην προπονητή μου Πέτρο Ρουτζιέρη και τον πρώην γενικό αρχηγο του ΔΙΑΓΟΡΑ Λευτέρη Μαρουδή που με εμπιστεύθηκαν και μου έδωσαν την ευκαιρία να φορεσω μια τόσο βαριά και ιστορική φανέλα όπως είναι του συλλόγου και ελπίζω να τους δικαιωσα. Τους ευχαριστω όλους και ευχομαι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.
































