''Καήκε'' η Ρόδος!
Μέρες του 2004 θύμισε χθες και η Ρόδος... Η πλατεία που βρίσκεται μπροστά από το δημαρχείο ''κάηκε'' από τα πανηγύρια δεκάδων Ροδιτών, μετά την επική πρόκριση στους ''16'' του παγκοσμίου κυπέλλου. Οι συμπολίτες μας βγήκαν στους δρόμους και πανηγύρισαν την τεράστια νίκη επί της Ακτής Ελεφαντοστού και τώρα ανανεώνουν το ραντεβού τους, το βράδυ της Κυριακής μετά το παιχνίδι με την Κόστα Ρίκα.
ΦΩΤΟ: ΒΟΥΛΑ ΓΙΟΡΔΑΜΝΗ
































