Κέρδισαν οι ''Μπαμπάδες''
Στο πλαίσιο του προγράμματος του Φοίβου Κω, διοργανώθηκε φιλικό παιχνίδι με την συμμετοχή μπαμπάδων και φίλων των ακαδημιών μας απέναντι στο ανδρικό τμήμα. Νικήτρια ομάδα ήταν οι «Μπαμπάδες», ενώ σημασία για τον Φοίβο είχε να αποδείξει στους μικρούς φίλους, ότι οι γονείς είναι κοντά στον αθλητισμό. ''Ευχαριστούμε τους γονείς και φίλους των ακαδημιών μας που πήραν μέρος'', αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου.
































