''Έμεινα για την άνοδο''
Δηλώσεις για την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσοςκαι την παρουσία του για άλλη μια χρονιά στην ομάδα έκανε ο Παναγιώτης Σπάρταλης. Ο έμπειρος μέσος που την περσινή χρονιά «έσπασε» όλα τα κοντέρ βγαίνοντας πρώτος σκόρερ του Γ.Α.Σ,. ενώ παράλληλα πραγματοποίησε και την πιο παραγωγική χρόνια της καριέρας πετυχαίνοντας σχεδόν τα διπλάσια γκολ από την αμέσως καλύτερη του σεζόν, φάνηκε ικανοποιημένος από την ανανέωση της συνεργασίας ενώ έδωσε το στίγμα για τους στόχους της ομάδας που δεν είναι άλλος από την άνοδο στην Γ εθνική.
«Ήταν επιθυμία της διοίκησης και δικιά μου να ανανεώσουμε τη συνεργασία μας... Και συμφωνήσαμε σε ελάχιστα λεπτά! Άλλωστε έχουμε αφήσει κάτι στη μέση από την περσινή χρόνια έμεινα για να ολοκληρώσουμε αυτό που αφήσαμε στη μέση.. Για την άνοδο! Εύχομαι να έχουμε μια χρόνια με υγεία και με τη δουλεία μέσα στο γήπεδο, με τη διοίκηση με τους προπονητές μας και με τον κόσμο μας να πετύχουμε το στόχο μας...»
































