Ενισχύεται ο Κολοσσός Κάστρου!
Τις τρεις πρώτες του μεταγραφές πραγματοποίησε ο Κολοσσός Κάστρου, εν όψει της νέας μεταγραφικής περιόδου. Συγκεκριμένα η ομάδα της Παλιάς Πόλης έδωσε τα χέρια με τον Χρήστο Χωρίτη, τον Δημήτρη Μελισσά και τον Ευθύμη Γιώτα. Οι τρεις παίκτες συμφώνησαν με τη διοίκηση του Κολοσσού Κάστρου και θα ενισχύσουν τη νέα προσπάθεια της ομάδας. Από κει και πέρα συνεχίζονται οι συζητήσεις με τον Φώτη Μπανγκούρα για το αν θα παραμείνει στην ομάδα, αφού έχει δεχθεί ήδη προτάσεις και από άλλα σωματεία της Α’ Κατηγορίας. Έτσι οι τρεις προαναφερθέντες θα τεθούν στη διάθεσή του Γιώργου Ξύπα για τη νέα χρονιά, ενώ οι μεταγραφικές κινήσεις θα συνεχιστούν με απώτερο σκοπό την ενίσχυση της ομάδας.
































