Παρέμειναν οι αρχηγοί στον Άγιο Ισίδωρο!
Παρέμειναν στον Άγιο Ισίδωρο και για τη νέα αγωνιστική περίοδο, οι αρχηγοί της ομάδας Παρασκευάς Δημητράκης και Αργύρης Γεωργαλλής. Στην επίσημη ανακοίνωση τους, οι ''νεοφώτιστοι'' αναφέρουν τα εξής: ''Η ομάδα μας ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τους δύο αρχηγούς Δημητράκη Παρασκευά και Γεωργαλλή Αργύρη. Τους ευχόμαστε άλλη μια καλή ποδοσφαιρική σαιζόν με υγεία''.
































