Ανανέωσε και ο Χατζημανώλης!
Μετά τον Ντίμι Στογιανόφσκι και ο Μάριος Χατζημανώλης ανανέωσε τη συνεργασία του με τον Αστέρα Μασάρων. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επέκταση της συνεργασίας με τον Μάριο Χατζημανώλη. Ο Μάριος, αποτελεί ένα ταλαντούχο παιδί...ένα δικό μας παιδί! Είναι δε, από τα πρώτα που "έλαμψαν", έπειτα και την δημιουργία των ακαδημιών μας. Του ευχόμαστε υγεία και κάθε όνειρό του με την φανέλα του συλλόγου μας να γίνει πραγματικότητα''.
































