Έπαιξαν στην παραλία οι παμπαίδες
Το τμήμα παμπαίδων του Ροδίων Άθλησις έκανε την Κυριακή (21/06) μία διαφορετική προπόνηση. Οι αθλητές μαζί με τον προπονητή τους Σταύρο Καταβαίνη, στο πλαίσιο των καλοκαιρινών προπονήσεων, μαζεύτηκαν στην παραλία για τρέξιμο, μπάνιο και πολύ παιχνίδι! Οι προπονήσεις του τμήματος θα συνεχιστούν και για τον μήνα Ιούλιο. Δηλώστε τη συμμετοχή σας έως την Παρασκευή 26/06/2020, στη γραμματεία του αθλητικού κέντρου.
































