Η Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. διοργανώνει εργασιακό τουρνουά!
Μία ακόμη πολύ καλή πρωτοβουλία από την Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου, η οποία θα διοργανώσει το νέο χειμερινό τουρνουά μπάσκετ, στη μνήμη του επί σειρά ετών γενικού γραμματέα της και προέδρου του Σ.Κ.Κ.Δ. Γιώργου Κατσικανταή. Η ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής: ''Η Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα της, το χειμερινό εργασιακό τουρνουά μπάσκετ 2020-21. Θέλοντας να τιμήσουμε τη μνήμη και την προσφορά του Γιώργου Κατσικανταή στο ροδίτικο μπάσκετ και στην Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου, ανακοινώνουμε ότι το τουρνουά θα φέρει την ονομασία του, ως ελάχιστο φόρο τιμής. Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές προσεχώς, όπως και η προκήρυξη του τουρνουά''.
































