Παράταση για ένα μήνα!
Παράταση ενός μήνα έδωσε ο ΕΣΑΚΕ στις ομάδες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής τους στην Basket League. Στη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου, αποφασίστηκε να μεταφερθεί η διορία υποβολής αίτησης συμμετοχής στις 30 Ιουλίου, από τις 30 Ιουνίου που ήταν μέχρι πρότινος. Αιτία, είναι οι νομοθετικές ρυθμίσεις που απαιτούνται και πρέπει να συμπεριληφθούν στο νέο αθλητικό νομοσχέδιο κι αφορούν σε ορισμένα από τα κριτήρια συμμετοχής που έθεσε ο ΕΣΑΚΕ. Παράλληλα στο ΔΣ του ΕΣΑΚΕ συζητήθηκε και η έκδοση υγειονομικού πρωτοκόλλου που θα αφορά στο επόμενο Πρωτάθλημα κι εφόσον είναι ακόμα σε εξέλιξη η πανδημία του κορωνοϊού.
































