Όλα έτοιμα για το ποδοβόλεϊ
Όλα είναι έτοιμα για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά προκειμένου ο φίλαθλος κόσμος (και όχι μόνο) της Ρόδου, να απολαύσει ένα πολύ όμορφο θέαμα στην άμμο! Πρόκειται για το ποδοβόλεϊ το οποίο θα μας κρατήσει παρέα και αυτό το καλοκαίρι. Φέτος θα διοργανωθούν δυο τουρνουά με το πρώτο να έχει προγραμματιστεί για τις 28 και 29 Ιουνίου. Όλοι οι συμμετέχοντες είναι αποφασισμένοι να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό και πάνω απ’ όλα να προσφέρουν και θέαμα. Οι διοργανωτές θέλουν να ευχαριστήσουν θερμά όλους τους χορηγούς που και φέτος στηρίζουν αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Νεώτερα αναμένονται προσεχώς…
































