''Φεύγω σαν φίλος''!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ φρόντισε να πει ο Μιχάλης Κεφάλας στους ανθρώπους και τους φιλάθλους του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, για τα τρία χρόνια συνεργασίας. Μιλώντας στην ιστοσελίδα της ομάδας, ο πρώην τερματοφύλακας της ομάδας Μιχάλης Κεφάλας ευχαρίστησε τους ανθρώπους της διοίκησης, τους ποδοσφαιριστές αλλά και τον κόσμο για τα τρία αυτά χρόνια που πέρασε στον Ιάλυσο, ενώ τόνισε πως οι περισσότερες στιγμές ήταν καλές και φεύγει σαν φίλος. Αναλυτικά:
«Ευχαριστώ όλους όσους συνεργάστηκα αυτά τα τρία χρόνια στην ομάδα. Την διοίκηση τους παίκτες, προπονητές αλλά και τους φιλάθλους. Φεύγω από την ομάδα με τις καλύτερες αναμνήσεις και εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλοι οι στόχοι που έχει βάλει η διοίκηση. Στους πρώην συμπαίκτες μου αλλά και καινούριους που θα έρθουν εύχομαι πάνω από όλα να έχουν υγεία και να είναι γεροί και δυνατοί. Στον κόσμο θέλω να πω να είναι δίπλα στην ομάδα γιατί τους έχει ανάγκη και στα καλά και στα δύσκολα. Φεύγω σαν φίλος και μόνο φίλους έχω κάνει στον Ιάλυσο τα τρία αυτά χρόνια. Οι αναμνήσεις μου θα είναι πάντα ευχάριστες».
































