Καλό ταξίδι κυρ-Παύλο!
Έφυγε σήμερα στις 3 τα ξημερώματα, νοσηλευόμενος στο Γενικό Νοσοκομείο της Ρόδου, ο ιδρυτής της εβδομαδιαίας εφημερίδας της Δωδεκανήσου Παύλος Μ. Μαριάς σε ηλικία 76 ετών. Ο εκλιπών υπήρξε από τους πρωτοπόρους της τεχνικής εξέλιξης του τοπικού Τύπου. Ξεκίνησε να εργάζεται σε τοπικές εφημερίδες το 1964 και ήταν ο πρώτος που έμαθε να χειρίζεται τα νέα για την εποχή εκείνη μηχανήματα έκδοσης. Στην εφημερίδα «Η Δράσις» την οποία ίδρυσε , αφιέρωσε ολόκληρη τη ζωή του, μέχρι και την τελευταία στιγμή – λίγο πριν μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Ο Παύλος Μαριάς ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στη ροδιακή κοινωνία και είχε την εκτίμηση όλων για το ήθος και την αξιοπρέπεια του. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα τελεστεί αύριο Δευτέρα στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού στις 3 μ.μ. και ταφή θα γίνει στο κοιμητήριο Αγίου Δημητρίου (παλιό νεκροταφείο).
ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΟΛΟΣΣΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Στο άγγελμα του θανάτου του ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΟΥ, ιδιοκτήτη της εφημερίδας Δράσις ΚΑΙ παππου του μελους της ομαδας μας ΠΑΝΑΓΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ το ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ της ομαδας μας συνεδρίασε εκτάκτως και αποφάσισε τα κάτωθι : 1) Να σταλεί στεφάνι εις μνήμην του. 2) Να μεταφέρει τα συλλυπητήρια στους οικείους του. 3)ΣΥΣΣΩΜΟ το Δ.Σ. να παραστεί στην νεκρώσιμη ακολουθία. Ας είναι ελαφρύ το χώμα της ροδίτικης γης που τοσο πολυ αγαπησε που θα τον σκεπάσει
ΠΗΓΗ: DRASISNEWS.GR
































