''Σάρωσε'' ο Μιχάλης Σεΐτης
Μεγάλος πρωταγωνιστής κατά τη διάρκεια της πρώτης αγωνιστικής ημέρας ήταν ο Μιχάλης Σεΐτης, στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου ΑμεΑ που διεξάγεται στο Ο.Α.Κ.Α. Ο Ροδίτης δρομέας, έναν χρόνο μετά το ατύχημά του και στην τρίτη του μόλις συμμετοχή σε διοργάνωση ΑμεΑ (προηγήθηκαν Ντουμπάι, Παπαφλέσσεια), κάλυψε τα 400 μ. κατηγορίας 44 σε 52.82, επίδοση που αποτελεί νέο πανελλήνιο ρεκόρ. Το προηγούμενο ρεκόρ το κατείχε ο ίδιος από την Καλαμάτα πριν από περίπου δύο εβδομάδες με 53.50.
«Βελτιώνομαι σε κάθε αγώνα. Χθες, συμπλήρωσα έναν χρόνο από το ατύχημα. Αν και κόλλησα στα τελευταία 30 μέτρα, κατάφερα να σημειώσω νέο πανελλήνιο ρεκόρ. Κρατάω τα καλά σημεία της κούρσας και συνεχίζω τη δουλειά μαζί με τον προπονητή μου για κάτι ακόμη καλύτερο στο μέλλον» σχολίασε ο Σεΐτης αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κούρσας των 400 μ.
































