Η λαχειαγορά της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ.
Με θετικό μάτι είδαν όλες οι ομάδες την πρόταση της προέδρου της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου Ανδριάνας Μπαφίτη για την πραγματοποίηση λαχειοφόρου αγοράς, που θα αποσκοπεί στην οικονομική ενίσχυση των σωματείων. Με βάση τον αριθμό των αθλούμενων μελών και των τμημάτων που δραστηριοποιείται η κάθε ομάδα, θα δοθεί και ανάλογος αριθμός λαχνών. Μάλιστα σε κάθε λαχνό θα υπάρχει η σφραγίδα της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου, καθώς και των σωματείων που θα δοθούν οι λαχνοί.
































