Το νέο Δ.Σ. της Δόξας Ψίνθου
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. της Δόξας Ψίνθου, με πρόεδρο και επικεφαλής τον Χρήστο Πλύγκο, ενώ το βράδυ θα γίνει συνάντηση με τον προπονητή Γιώργο Ορφανίδη. Επιθυμία όλων είναι η παραμονή του στο τιμόνι της ομάδας στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας. Αναλυτικά, το νέο Δ.Σ. των «βυσσινί»,
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Χρήστος Πλύγκος
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μανώλης Μιχαλάκης
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Γιώργος Τσούλλος
ΤΑΜΙΑΣ: Άγγελος Βαβλάς
ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ: Μηνάς Ζωΐδης
ΜΕΛΗ: Γιώργος Ευθυμίου, Τσαμπίκος Συμιακός, Πέτρος Ορφανός, Γιάννης Τσούλλος, Σταύρος Κοντογιωργάκης, Γιώργος Κωστομοίρης, Λευτέρης Ελευθερίου





































