''Πατάμε καλά στα πόδια μας''
Ο αθλητής του Δωριέα Μπάμπης Ατσάς μίλησε στην ιστοσελίδα του συλλόγου, τονίζοντας το καλό σύνολο και την αισιοδοξία του για το μέλλον της ομάδας του Δωριέα. Ιδού τα όσα είπε: ''Φαίνεται ότι η ομάδα πατάει πιο γερά στα πόδια της με τα νέα παιδιά που έχουν έρθει. Οι παλιοί με τους νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές έχουν δέσει σαν σύνολο. Η προσπάθεια του κάθε παίκτη στις προπονήσεις δείχνει ότι υπάρχει όρεξη για την νίκη και ελπίζουμε σ' αυτή στον προσεχή αγώνα''.





































