Ο Στάππας στη Δόξα Ψίνθου!
Ο έμπειρος Γιώργος Στάππας αποτελεί την πρώτη μεταγραφή της Δόξας Ψίνθου για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο 36χρονος μεσοεπιθετικός έδωσε τα χέρια με τους Ψινθενούς και θα παίξει ξανά στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας. Η μηχανή των «βυσσινί» πήρε μπροστά και πλέον εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να ανακοινωθούν κι άλλες μεταγραφικές κινήσεις, με απώτερο στόχο την καλύτερη δυνατή ενίσχυση της ομάδας. Πάντως το σημαντικό για τη Δόξα είναι ότι βρέθηκε λύση σε διοικητικό επίπεδο και έτσι οι Ψινθενοί ετοιμάζουν τη νέα τους ομάδα για τα μεγάλα «σαλόνια» του τοπικού μας ποδοσφαίρου





































