Συνεχίζει κανονικά η Δόξα Ψίνθου!
Κανονικά θα πάρει μέρος στο νέο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας η Δόξα Ψίνθου. Χθες το βράδυ έγινε η γενική συνέλευση του συλλόγου, στην οποία ο πρόεδρος Μιχάλης Κωστομοίρης έκανε τον απολογισμό της περσινής χρονιάς, ενώ έγινε ο πρώτος σχεδιασμός για την επόμενη. Το θετικό είναι ότι υπήρξε ενδιαφέρον από το φίλαθλο κόσμο, αλλά και από ανθρώπους, έτσι ώστε η ομάδα να είναι δυνατή διοικητικά και να μπορέσει να κοιτάξει την επόμενη μέρα. Μάλιστα έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις με τον προπονητή της ομάδας Άκη Δελαπόρτα, ο οποίος εφόσον παραμείνει στη Ψίνθο, θα εισηγηθεί την παραμονή των παικτών του βασικού κορμού.





































