Την Κυριακή η γενική συνέλευση!
Την προσεχή Κυριακή 21 Αυγούστου στις 19:30 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Δόξας στη Ψίνθο, πρόκειται να γίνει η γενική συνέλευση του συλλόγου. Μάλιστα, οι «βυσσινί» εξέδωσαν και τη σχετική ανακοίνωση. Αναλυτικά: «Ο πρόεδρος και το διοικητικό συμβούλιο του Α.Σ. Δόξα Ψίνθου προσκαλεί όλο το φίλαθλο κόσμο της ομάδας στη γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Αυγούστου και ώρα 19:30 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του χωριού». Όπως είναι εύλογο η γενική συνέλευση αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον για την επόμενη μέρα του συλλόγου, που θα παίξει για μία ακόμη χρονιά στην Α’ Κατηγορία.





































