Περιμένουν τους ομίλους
Τον καταρτισμό των ομίλων της Γ’ Εθνικής αναμένουν με μεγάλο ενδιαφέρον στη Ρόδο. Ο καταρτισμός τους, αφορά φυσικά άμεσα την ΠΑΕ του νησιού μας, η οποία περιμένει με αγωνία της ανακατατάξεις που είναι δεδομένο ότι θα προκύψουν, λόγω της έλλειψης που παρουσιάζεται στις ομάδες που συμμετέχουν στον βόρειο όμιλο.
Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί, πως αίτημα για να συμμετάσχει στον βόρειο όμιλο, φέρεται να έχει καταθέσει η ΠΑΕ Παναχαϊκή. Η απάντηση στο αίτημα, αναμένεται και αυτή με ενδιαφέρον, καθώς σε αυτήν την περίπτωση, η ομάδα της πόλης μας «ξεφορτώνεται» έναν «κακό μπελά», όπως είναι οι Πατρινοί.
































