Στην Αναγέννηση Ιάλυσου ο Καρτάλης
Παίκτης του ΓΑΣ Αναγέννηση Ιάλυσου (την Πέμπτη θα έχει ολοκληρωθεί και επίσημα η συγχώνευση) θα πρέπει να θεωρείται ο Γιώργος Καρτάλης, ο οποίος επιστρέφει σε γνώριμα λημέρια. Ο παίκτης συναντήθηκε χθες βράδυ με τη διοίκηση της ομάδας και έδωσε τα χέρια για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Με δηλώσεις του πριν από λίγο στο 12soccer.gr, υπογράμμισε: "Χαίρομαι πραγματικά που μπορώ να συμμετέχω στη φετινή προσπάθεια του Ιάλυσου. Είναι μια νέα αρχή και για εμένα και για τον σύλλογο. Η Αναγέννηση Ιάλυσου, είναι μια ιδέα που γίνεται πράξη και πιστεύω πραγματικά πως θα πετύχει. Η διοίκηση είναι σοβαρή, ο προπονητής μας είναι καλός χωρίς αμφισβήτηση, ενώ υπάρχουν όνειρα και φιλοδοξίες. Ελπίζω ο κόσμος να αγκαλιάσει αυτήν την προσπάθεια και είμαι αισιόδοξος πως όλα θα πάνε καλά".
3.56μ.μ
































