Υπεύθυνος ο Βελισσαράκος
Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Ελλήνων Προπονητών Καλαθοσφαίρισης στο περιθώριο του Διεθνούς Σεμιναρίου στο κλειστό της Εργάνης στον Βύρωνα. Πλέον ο εκλεγμένος με τις περισσότερες ψήφους Παναγιώτης Γιαννάκης θα συγκαλέσει Συμβούλιο προκειμένου να εκλεγεί το νέο σώμα του Δ.Σ.
Αναλυτικά εκλέχτηκαν οι:
ΑΘΗΝΑ: Παναγιώτης Γιαννάκης, Θόδωρος Μπολάτογλου, Αλέξανδρος Δάγλας, Σωκράτης Ηλιάδης, Ηλίας Ζούρος, Βαγγέλης Αγγέλου, Κώστας Σορώτος
8. Γιώργος Καλαφατάκης
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Θόδωρος Ροδόπουλος, Σούλης Μαρκόπουλος, Παρασκευάς Μουρατίδης
ΠΑΤΡΑ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΝΗΣΙΑ ΙΟΥΝΙΟΥ: Γιάννης Χρυσανθόπουλος
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ: Κώστας Κουρκούμπας
ΚΡΗΤΗ-ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ: Γιώργος Βελισσαράκος
ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ: Παναγιώτης Αθανασιάδης
































