ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ! ''Ναι'' του Κολοσσού ΒΑΠ στο Eurocup
Κι όμως ο Κολοσσός ΒΑΠ απάντησε θετικά στο ερώτημα του Ε.Σ.Α.Κ.Ε., αν δηλαδή θέλει να δηλώσει συμμετοχή στο EuroCup της νέας αγωνιστικής περιόδου. Κεραυνός εν αιθρία στο ελληνικό μπάσκετ, αφού οι Ροδίτες, κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, αποφάσισαν να δηλώσουν συμμετοχή, άσχετα αν τελικά δεν είναι σίγουρο πως θα αγωνιστούν στην Ευρώπη. Με σημερινό τους έγγραφο οι «θαλασσί» απάντησαν θετικά στη διοργανώτρια αρχή και έτσι πλέον περιμένουν να μάθουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να γα γίνει κάτι τέτοιο. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση το μεγάλο εμπόδιο είναι η έλλειψη ενός σύγχρονου κλειστού γυμναστηρίου, με δεδομένο πως το «Βενετόκλειο» είναι φυσικά ακατάλληλο για τη διεξαγωγή ευρωπαϊκών αγώνων. Οπότε αυτόματα τα σενάρια είναι δύο… Είτε ο Κολοσσός ΒΑΠ δεν θα μπορέσει να παίξει στην Ευρώπη, είτε αν γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να δηλώσει ως έδρα κάποια άλλη πόλη, που κι αυτό το σενάριο μοιάζει απίθανο. Φυσικά ο Κολοσσός ΒΑΠ έχει δικαίωμα να παίξει στο Eurocup, εφόσον μία από τις ομάδες που προπορεύονται στο βαθμολογικό πίνακα αρνηθούν τη συμμετοχή τους στην Ευρώπη.
ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ «ΒΕΝΕΤΟΚΛΕΙΟ»;
Δυστυχώς αυτό που συμβαίνει με την μη ύπαρξη ενός σύγχρονου παλέ ντε Σπορ καταντάει αστείο. Οι περισσότερες πόλεις στην Ελλάδα έχουν υπερσύγχρονα γήπεδα και δεν διαθέτουν ομάδες στην Α1, όπως η Χαλκίδα, η Λαμία, ο Πύργος, η Δράμα, η Ξάνθη, η Κρήτη κτλ. Εδώ στη Ρόδο έχουμε μία εξαιρετική ομάδα τον Κολοσσό και δεν διαθέτουμε γήπεδο. Όλα αυτά τα χρόνια η αδιαφορία της εκάστοτε δημοτικής αρχής και γενικότερα των αρμόδιων φορέων, μας έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο. Από λόγια χορτάσαμε… Κάθε χρόνο ακούμε τα ίδια και το φως ακόμη αγνοείται στο τούνελ. Καλά έκανε ο Κολοσσός ΒΑΠ και δήλωσε συμμετοχή στο Eurocup, για να διαπιστώσουν ίσως κάποιοι τη γύμνια μας, σαν τόπος.
Μάκης Δούβαλης
































