''Εσύ το επέλεξες''
O τέως προπονητής του Εθνικού Αρχίπολης, Γιώργος Ξύπας, εξέδωσε αιχμηρή ανακοίνωση με αποδέκτη τον πρόεδρο των «κυανέρυθρων» της Αρχίπολης, Τάσο Τσακίρη:
«Με αφορμή την απομάκρυνσή μου από τον Εθνικό Αρχίπολης, θα ήθελα να επισημάνω μερικά πραγματάκια γιατί είναι θέμα ηθικής πλέον. Περίοδος 2008-2009 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ β’ κατηγορίας, η ομάδα του Εθνικού, 21 χρόνια απούσα από την Α΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ξεκινά με μείον 2 βαθμούς και σε ουδέτερη έδρα τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις. Με τη μεγάλη προσπάθεια που έγινε από παίκτες, διοίκηση, προπονητή, η ομάδα κατάφερε και ανέβηκε στην Α’ Κατηγορία. Στη διάρκεια του πρωταθλήματος υπήρχε αμφισβήτηση από τους φιλάθλους προς το πρόσωπό μου, χάναμε - κερδίζαμε και ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Με αυτά τα δεδομένα και αυτήν την κατάσταση εγώ έμεινα γιατί είχα την απόλυτη στήριξη του κυρίου Τσακίρη. Οι επισημάνσεις μου ή οι ενστάσεις μου, όπως θέλετε πέστε το ήταν, πως αν μια ομάδα έχει βάλει στόχο την άνοδο και το επιτυγχάνει με 2 ήττες σε όλο το πρωτάθλημα και ακούγονται τόσα σχόλια από τους φιλάθλους και από πολλούς της διοίκησης, φανταστείτε σε ένα πρωτάθλημα όπως το φετινό της Α’ Κατηγορίας που ήταν κατά γενική ομολογία το δυσκολότερο των τελευταίων ετών και οι ήττες κατά πάσα πιθανότατα περισσότερες, τι δυσκολίες θα αντιμετώπιζα. Είχα όμως την στήριξη του προέδρου του κυρίου Τσακίρη, ο οποίος μου είπε πως όσο είναι αυτός πρόεδρος θα είμαι εγώ προπονητής στην ομάδα... και πρώτα θα φύγει ο πρόεδρος και μετά ο προπονητής σε δηλώσεις του σε εφημερίδες... για τέτοια στήριξη μιλάμε. Αλλά όλα αυτά ήταν τελικά ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.
Το καλοκαίρι όταν μιλήσαμε του είπα κατά λέξη πως στόχος μας είναι η γρήγορη σωτηρία και η δημιουργία μιας αγωνιστικής ομάδας (άλλωστε το δήλωνα και στις εφημερίδες με κάθε ευκαιρία και ποτέ δεν με διέψευσε ο κύριος Τσακίρης) και ο λόγος είναι πως θα έπρεπε να φτιάξουμε μια καινούργια ομάδα και όπως αποδείχθηκε και από τις μεταγραφές «15». Αν έχεις άλλη άποψη του λέω και έχεις σκοπό να με διώξεις στο μέσον της αγωνιστικής περιόδου (γιατί ακούστηκε κι αυτό) πες το μου να βρω άλλη ομάδα, η απάντηση του: «Δεν πρόκειται να φύγεις από την ομάδα αλλά και να φύγεις θα σου δώσω όλα τα χρήματα της χρονιάς που έχουμε συμφωνήσει» ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΩ. Θέλω να τα δουλέψω και να τα πάρω και επίσης θέλω να ξεκινήσουμε και να τελειώσουμε μαζί...
Συμφωνήσαμε στο ποσόν και μάλιστα του έβαλα πριμ ΣΩΤΗΡΙΑΣ... και συμφώνησε. Και μόνο από αυτό καταλαβαίνετε πως ο στόχος ήταν ξεκάθαρος. Στο ξεκίνημα της προετοιμασίας είχαμε μερικά πειθαρχικά παραπτώματα αλλά ξεπεράστηκαν ή τουλάχιστον ελαχιστοποιήθηκαν. Η ομάδα σαν νεοφώτιστη πήγαινε αρκετά καλά. Στο παιχνίδι με τον Κλεάνθη και ενώ το αποτέλεσμα ήταν 0-0 μπήκα στα αποδυτήρια εκνευρισμένος για μερικά παραπτώματα πειθαρχίας που έγιναν και είπα στους ποδοσφαιριστές μου, παραιτούμαι. Κερδίσαμε το παιχνίδι με 10 ποδοσφαιριστές και μετά πήρα τηλέφωνο τον Τσακίρη και του είπα συγγνώμη που δεν το ανέφερα πρώτα σε σένα και ότι έκανα λάθος. Η δήλωση του κυρίου Τσακίρη στην εφημερίδα ήταν πως δεν τίθεται θέμα προπονητή... και έτσι έμεινα... ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΜΗΝΑ περίπου και πριν το παιχνίδι του Ορφέα, τον καλούσα στο τηλέφωνο και δεν το απαντούσε, οπότε λέω στον συνεργάτη μου τον κύριο Χατζηπέτρο πως έχει σκοπό να με διώξει, αφού δεν σηκώνει το τηλέφωνο, ενώ τις προηγούμενες μέρες μιλούσαμε μπορεί και 5 φορές την ημέρα. Δύο ώρες πριν το παιχνίδι μου ανακοινώνει πως πρέπει να σταματήσω (ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ). Βλέπετε ο κύριος Τσακίρης ήθελε να με διώξει ο ίδιος και όχι να φύγω μόνος μου αφού είχα δηλώσει παραίτηση στο παιχνίδι του Κλεάνθη και δεν έγινε δεκτή τότε. Με ρωτάει αν θα έρθω να κοουτσάρω και του λέω εσύ αποφασίζεις... ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΧΙ και του λέω θα έρθω για να αποχαιρετήσω και τους ποδοσφαιριστές και δέχτηκε. Κερδίσαμε το παιχνίδι, παρέδωσα τα ρούχα μου και έφυγα σαν κύριος έτσι όπως ακριβώς πήγα και ενώ η ομάδα ήταν έβδομη, 2 πόντους από την πέμπτη θέση (που ήταν ο στόχος του κυρίου Τσακίρη όπως λέει) δηλ. ήμουν μέσα στους στόχους ΤΟΥ... Παρέδωσα τα ρούχα μου και έφυγα. ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΒΕΒΑΙΑ.
Θέλετε να σας πω έναν από τους σοβαρούς λόγους που με απέλυσε; Γιατί δεν κερδίσαμε τον ΟΡΦΕΑ με 3-0. Βέβαια μου βρήκε και άλλους τέτοιους σοβαρούς λόγους αλλά δεν έχει και πολλή σημασία. Υπάρχει όμως μια οικονομική εκκρεμότητα κύριε Τσακίρη και καλό είναι να σηκώνετε το τηλέφωνο για να σας την πω (και επειδή δεν είμαστε επαγγελματίες για να διεκδικήσουμε τα χρήματά μας στα δικαστήρια βασιζόμαστε στον ΛΟΓΟ του κάθε προέδρου). Αλλά και γι’ αυτό έχει λύση ο κύριος Τσακίρης. Μου ρίξανε πρόστιμο 500 ευρώ γιατί με τον Κλεάνθη δήλωσα παραίτηση χωρίς να το πω πρώτα σ’ αυτόν και το χειρότερο λένε πως μου το ανακοίνωσαν κιόλας. Να ξέρετε κύριε Τσακίρη πως αν γινόταν αυτό θα έκανα ότι θα έκανε ένας λογικός άνθρωπος... θα είχα παραιτηθεί εκείνη τη στιγμή. Εγώ δεν ζητώ τίποτα άλλο εκτός από τα δεδουλευμένα μου και όχι όλα τα χρήματα... (έτσι όπως είπες το καλοκαίρι τουλάχιστον) ΕΣΥ ΕΙΠΕΣ... Και να μάθει ο κόσμος πως δεν είναι όλα ρόδινα έτσι όπως τα παρουσίαζες. Ναι μεν είσαι ο πρόεδρος και μπορείς να διώχνεις και να φέρεις όποιον θέλεις αλλά να πληρώνεις πρώτα αυτόν που διώχνεις. Αν λέω ψέματα σας προκαλώ σε όποιο τηλεοπτικό κανάλι θέλετε (γιατί θέλω να με βλέπεις για αυτά που θα πεις) να απαντήσουμε σε όλα γιατί εγώ έχω μάθει να τα λέω όλα μπροστά με όποιο κόστος και αν έχει... Και κάτι άλλο. Το μεγαλύτερο λάθος στην καριέρα μου στο ποδόσφαιρο είτε σαν ποδοσφαιριστής είτε σαν προπονητής ήταν η τιμωρία μου όταν είχα αποβληθεί... τώρα το μεγαλύτερο λάθος στην καριέρα μου είναι πως έμεινα και φέτος στον ΕΘΝΙΚΟ για έναν και μόνο λόγο, γιατί εμπιστεύτηκα τον κύριο Τσακίρη, αλλά απ’ ότι κατάλαβα δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι κανέναν. Αυτά τα «ΟΛΙΓΑ» είχα να πω και ελπίζω να μην με αναγκάσει να πω περισσότερα πράγματα με λεπτομέρειες.
Να ξέρει ο κύριος Τσακίρης πως στον Εθνικό προσέφερα πολλά παραπάνω από όσα νομίζει και πως εγώ δεν τον κατηγόρησα ποτέ μέχρι πριν με απολύσει χωρίς λόγο. Και αν θυμάστε κύριε Τσακίρη, εγώ σας είπα παλαιότερα αν έφευγα κάποτε να έφευγα σαν φίλος... ΕΣΥ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΧΘΡΟΙ ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΛΛΕΣ.
Υ.Γ. Οσα έγραψα παραπάνω τα είπα με κάθε ειλικρίνεια
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΞΥΠΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ»
































