Εν αναμονή των εξελίξεων
Εν αναμονή των εξελίξεων εξακολουθεί να βρίσκεται ο Γ.Σ. Διαγόρας, ο οποίος περιμένει μία κενή θέση για να πάρει και επίσημα το εισιτήριο για τη Β’ Εθνική. Οι «κυανέρυθροι» περιμένουν το οριστικό «πράσινο φως» από την Ε.Ο.Κ. για να ανέβουν στην τρίτη τάξει κατηγορία της χώρας μας, αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξει είτε κάποια συγχώνευση, είτε κάποια οικειοθελής αποχώρηση ομάδα από τις παραπάνω κατηγορίας. Τα σενάρια που «παίζουν» είναι πολλά, κάτι που προκαλεί ικανοποίηση στον Διαγόρα, ο οποίος όμως δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω από το να περιμένει τις εξελίξεις. Όσον αφορά το ρόστερ της ομάδας, είναι δεδομένο πως ο Τάσος Παπαϊωσήφ και ο Παντελής Τριτσάρης δεν θα συνεχίσουν στον Διαγόρα, ενώ κάτι ανάλογο θα συμβεί και με τον νεαρό Βησσαρίων Κούκιαλι, εφόσον περάσει σε κάποια σχολή της επιλογής του. Μάλιστα ο Παπαϊωσήφ αύριο θα περάσει την πόρτα του χειρουργείου, στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, για να κάνει επέμβαση στον καρπό του (μερική ρήξη συνδέσμων) και θα μείνει εκτός παρκέ για δύο μήνες. Ο 27χρονος σέντερ θα επιστρέψει στην ομάδα που ανήκει (στο Πέραμα), ενώ ο Τριτσάρης στην Α.Ε. Δικαίου. Όπως είναι εύλογο και με δεδομένο ότι ο Γιάννης Μαρουλλάκης θα χάσει σίγουρα τη μισή επόμενη χρονιά, ο Γιάννης Τσακίρης θα αναζητήσει στο μεταγραφικό παζάρι 3-4 αθλητές. Η εισήγηση του Ροδίτη τεχνικού είναι η παραμονή του βασικού κορμού (Παναγιωταράκος, Σκορδάλης, Τσαμπάς, Δούβαλης, Παρδακάς, Μαρουλλάκης, Αγαπιάδης, Νεραντζάνης, Μπανγκούρας), ωστόσο τον προσεχή καιρό θα γίνουν συζητήσεις με τη διοίκηση. Από την επόμενη εβδομάδα και για λίγο καιρό θα ξεκινήσουν χαλαρές προπονήσεις, που αφορούν το μεταβατικό στάδιο της προετοιμασίας.
































