''Αλλάξαμε νοοτροπία''
Σε πελάγη ευτυχίας έπλεε μετά το τέλος του αγώνα στην Κάλυμνο, ο Γιώργος Χατζηκαλημέρης. Ο τεχνικός του Ήλιου Ιαλυσού μίλησε για την επιτυχία της ομάδας του. «Ξεκινήσαμε μία προσπάθεια τα τελευταία χρόνια να ξεφύγουμε από τις τελευταίες θέσεις και τα καταφέραμε. Φέτος βελτιώσαμε το ρόστερ, αλλάξαμε σε μεγάλο βαθμό τη νοοτροπία μας και μπήκαμε στα πλέϊ-οφ. Από την πρώτη στιγμή ξέραμε ότι μπορούμε να πετύχουμε κάτι καλύτερο, αφού η Ε.Α.ΚΑ. ταίριαζε στο παιχνίδι μας. Στο πρώτο ματς χάσαμε από δικά μας λάθη, αλλά πιστέψαμε ότι μπορούμε να πάρουμε την πρόκριση. Στο δεύτερο παιχνίδι κερδίσαμε εύκολα και παραμένοντας σε αγωνιστικούς ρυθμούς, κερδίσαμε στην Κάλυμνο. Αν και ξεκινήσαμε άσχημα, βρήκαμε λύσεις και εγκλωβίσαμε τους αντιπάλους μας. Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά και τη διοίκηση για την προσπάθεια που έκαναν, ώστε ο Ήλιος από τη νέα χρονιά να παίζει στην Α’ Κατηγορία».
Μάκης Δούβαλης
































