Μπράβο Ελλάδα, μπράβο Δήμητρα!
Μπράβο κορίτσια, μπράβο ΔΗΜΗΤΡΑ! Με τη Ροδίτισσα Δήμητρα Μελλίνη στο ρόστερ της η Εθνική ομάδα κωφών γυναικών έκανε χθες το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη, κερδίζοντας με 56-42 την ισχυρή Λιθουανία στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμαριάς. Η Ροδίτισσα αθλήτρια Δήμητρα Μελλίνη, που αγωνίζεται με τεράστια επιτυχία στην Εθνική μας ομάδα πέτυχε 1 πόντο σε 30 λεπτά συμμετοχής, ωστόσο αποτέλεσε «ογκόλιθο» μέσα στη ρακέτα και βοήθησε σημαντικά με τα ριμπάουντ και την άμυνα της. Σήμερα η Εθνική μας ομάδα έχει ρεπό, ενώ αύριο παίζει στις 17:00 με την Τουρκία, τη Δευτέρα στις 17:00 με τη Ρωσία και την Τρίτη την ίδια ώρα με την Πολωνία. Όλα τα παιχνίδια της Εθνικής μας ομάδας διεξάγονται στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμαριάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη Θεσσαλονίκη, δίπλα στην κόρη του, βρίσκεται και ο πρόεδρος του Α.Σ.Κ. Ιβίσκος Μάκης Μελλίνης, ο οποίος χθες ήταν ιδιαίτερα συγκινημένος από την προσπάθεια της Δήμητρας αλλά και όλων των κοριτσιών της Εθνικής μας ομάδας.
































