Με Νικόλ, Ράνια και Παππά!
Μεγάλη αποστολή θα έχει η Ελλάδα στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου που θα διεξαχθεί στο Άμστερνταμ, καθώς ήδη έχουμε ξεπεράσει τις 30 προκρίσεις. Μεταξύ των αθλητριών που απαρτίζουν την ελληνική αποστολή, βρίσκονται και οι Ράνια Ρεμπούλη του ΓΣ Νέων Λέρου και Νικόλ Κυριακοπούλου του ΑΓΕΣ Κάμειρος, ενώ θα πάρει μέρος και η Ροδίτισσα Αλεξία Παππά, ενώ «ανοιχτή» παραμένει η συμμετοχή της Ραφαέλας Σπανουδάκη που τραυματίστηκε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της Πάτρας.
































