Με νέα ομάδα ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος!
Μία νέα ομάδα πρόκειται να δημιουργήσει ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, από τον οποίο έχει αποχωρήσει σχεδόν όλος ο βασικός κορμός. Οι «ερυθροκίτρινοι» κάνουν αλλαγές σε αγωνιστική επίπεδο και ήδη έχουν αποχωρήσει από το «Οικονομίδειο» 10 παίκτες, εκ των οποίων οι περισσότεροι είχαν πρωταγωνιστικό στόχο τη νέα χρονιά. Οι ποδοσφαιριστές που έχουν ήδη λύσει τη συνεργασία τους με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος είναι οι εξής: Τίμος Λουτριώτης, Μανώλης Παπαδημήτρης, Παντελής Αθανασίου, Γιάννης Μαρίνου, Μιχάλης Πλύγκος, Κατέ Φονσέκα, Αντώνης Αθανασίου, Παναγιώτης Μαθιός, Νίκος Σαχίνης, Κώστας Χειμωνέττος
Αντίθετα στον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος θα παραμείνουν οι Παπαδόπουλος, Παφιάκης, Σπάρταλης, Κοκκίνης και Φυλακούρης. Με απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος θα κάνει ριζική ανανέωση στο ρόστερ του. Στον μικρό βασικό κορμό που θα παραμείνει στην ομάδα, θα προστεθούν πολλοί νέοι παίκτες που θα αποκτηθούν κατόπιν συνεργασίας του Γιώργου Σάββενα με τη διοίκηση της ομάδας.
































