Και τουρνουά 3 on 3 στην Πάτμο
Οι μπασκετικές δραστηριότητες στην Πάτμο θα συνεχιστούν… Κι αυτό γιατί μετά το φιλικό παιχνίδι της Κυριακής ανάμεσα στις κορασίδες του Ξάνθου και της Ε.Α. Καλύμνου, σειρά θα πάρει το τουρνουά 3 on 3, που θα διεξαχθεί στο νησί της «Αποκάλυψης» και θα ξεκινήσει στις 6 Ιουλίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έκλεισαν και το «παρών» αναμένεται να δώσουν δεκάδες παιδιά (αγόρια και κορίτσια) αλλά και μεγαλύτεροι. Την οργανωτική επιτροπή του τουρνουά αποτελούν οι: Μαρία Μαραβέλια, Δημήτρης Μπαχάς, Σάκης Ελισσαίου, Ειρήνη Καμπόσου, Στέλιος Βλάχος και Γιάννης Τσαμπαλάκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ξάνθος έπαιξε για πρώτη φορά φέτος στο πρωτάθλημα των κορασίδων, ενώ για τον προσεχή Αύγουστο έχει προγραμματιστεί το camp με την παρουσία του Απόστολου Κόντου.
ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ CAMP
Την ευκαιρία να διδαχθούν τα… μυστικά του αθλήματος θα έχουν οι νεαροί αθλητές και αθλήτριες του Ξάνθου Πάτμου, καθώς θα διεξαχθεί και φέτος camp από τον ΣΕΠΚ και τον ΣΠΑΚΕ. Το camp, που θα διεξαχθεί για τέταρτη φορά στο νησί, θα λάβει χώρα από 17 έως 19 Αυγούστου και αφορά στην εκμάθηση της βασικής τεχνικής της καλαθοσφαίρισης. Σε αυτό θα διδάξει το επίλεκτο μέλος του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών Καλαθοσφαίρισης και παλαίμαχος διεθνής παίκτης, Απόστολος Κόντος. Όπως κάθε χρόνο η συμμετοχή στο σεμινάριο, που συνδιοργανώνεται από τον ΣΕΠΚ και τον Σύνδεσμο Παλαιμάχων Αθλητών Καλαθοσφαίρισης Ελλάδας, είναι δωρεάν. Ο Απόστολος Κόντος είναι φίλος με τους ανθρώπους του Ξάνθου και κάθε χρόνο βρίσκεται στο νησί της «Αποκάλυψης», έχοντας αποκτήσει στενούς δεσμούς φιλίας με τους Πάτμιους.
































