Πάμε γερά παιδιά...
Άντε και καλή τύχη μάγκες… Η Α.Ε. Δικαίου ρίχνεται σήμερα στη μάχη των αγώνων μπαράζ αντιμετωπίζοντας στις 18:00 την Αναγέννηση Σάμου, στην πρεμιέρα των παιχνιδιών στην Αθήνα. Οι αγώνες για την άνοδο στον 2ο όμιλο νότου της Γ’ Εθνικής θα διεξαχθούν στο κλειστό γυμναστήριο του Εσπέρου στην Καλλιθέα και θα συμμετέχουν η Α.Ε. Δικαίου, η Αναγέννηση Σάμου, η Α.Ε. Σαντορίνης και ο Β.Α.Ο.Λ. Χίου, αφού ο Παπάδος Γέρας παραιτήθηκε από τους αγώνες. Το σημερινό παιχνίδι θέλει μεγάλη προσοχή για τους πρωταθλητές Δωδεκανήσου, οι οποίοι είναι αποφασισμένοι να ξεκινήσουν με το δεξί και να διεκδικήσουν την άνοδο τους στις εθνικές κατηγορίες. Η αποστολή της Α.Ε. Δικαίου επιβιβάστηκε χθες το βράδυ στο Blue Star και θα φτάσει στον Πειραιά σήμερα το πρωί. Ο Δημήτρης Τζομάκας θα έχει στην Αθήνα μαζί του, τους εξής αθλητές: Τρύπας, Παμπρής, Παρβαντώνης, Χατζηγιακουμής, Τριτσάρης, Δρόσος, Γεωργαδάκης, Λάμπρου, Κατσούβας, Σπανός, Τσάμπαλλας και Αντωνόπουλος. Εκτός αποστολής έμεινε ο Μανώλας και ο νεαρός Κοντογιάννης. Η Α.Ε. Δικαίου με τις ευχές όλων των Δωδεκανήσιων θέλει να γράψει ιστορία και να ανέβει για πρώτη φορά στην ιστορία της στη Γ’ Εθνική.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΜΠΑΡΑΖ
ΣΗΜΕΡΑ:
(18:00): Αναγέννηση Σάμου- Α.Ε. Δικαίου
ΠΕΜΠΤΗ(23/06):
(16:00): Α.Ε. Δικαίου- Β.Α.Ο.Λ. Χίου
(18:00): Α.Ε. Σαντορίνης- Αναγέννηση Σάμου
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ(24/06):
(18:00): Β.Α.Ο.Λ. Χίου- Α.Ε. Σαντορίνης
ΣΑΒΒΑΤΟ(25/06):
(17:00): Α.Ε. Σαντορίνης- Α.Ε. Δικαίου
ΚΥΡΙΑΚΗ(26/06):
(10:00): Β.Α.Ο.Λ. Χίου- Αναγέννηση Σάμου
































