''Καρέ'' ανανεώσεων στον Ορφέα
Τέσσερις ακόμη παίκτες θα συνεχίσουν να παίζουν στον Ορφέα και τη νέα χρονιά. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέα ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Φίλιππο Γεωργιάδη, Γιάννη Τριανταφύλλου, Ντουρμούς Τοπάλ και Σουλεϊμάν Τοπάλ. Το διοικητικό συμβούλιο εύχεται στους ποδοσφαιριστές καλή ποδοσφαιρική σεζόν με υγεία''.
































