Ο Ντιμιτρίεβιτς στον Α.Ο. Δικαίου!
Από τον Διαγόρα στον Α.Ο. Δικαίου. Ο νεαρός Μάρκο Ντιμιτρίεβιτς ανήκει από χθες και επίσημα στην κωακή ομάδα, η οποία τον ανακοίνωσε και επίσημα. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του συλλόγου, που θεωρείται πλέον το πρώτο φαβορί για τον τίτλο τη νέα χρονιά στον όμιλο νήσων της Β' Κατηγορίας. ''Ο Α.Ο. Δικαίου ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Μάρκο Ντιμιτρίεβιτς.Ο έμπειρος τερματοφύλακας που πέρσι αγωνιζόταν στον Διαγόρα, συμφώνησε με την διοίκηση και αποτελεί πλέον μέλος της ομάδας μας. Είμαστε χαρούμενοι για μια ακόμη σημαντική ενίσχυση της ομάδας όπως αυτή του Μάρκο, τον καλωσορίζουμε και του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες''.
































