Υποψήφιος για Ε.Α.ΚΑ. ο Οικονόμου
Η ώρα της μεγάλης επιστροφής έφτασε για την Ε.Α. Καλύμνου… Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, ο Μανώλης Οικονόμου είναι αποφασισμένος να επιστρέψει στο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας, στις πρόσφατες εκλογές που έχουν προγραμματιστεί να γίνουν σε λίγο καιρό. Ο Μανώλης Οικονόμου υπήρξε αντιπρόεδρος στην Ε.Α.ΚΑ. επί θητείας του Γιάννη Τσορβαντζή, ενώ διατέλεσε και πρόεδρος του καλυμνιακού συλλόγου. Ο ίδιος θα θέσει υποψηφιότητα για να βρίσκεται στο νέο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας, έχοντας προσφέρει σημαντικό έργο στο παρελθόν. Ο Μανώλης Οικονόμου ασχολήθηκε με την ομάδα από το 2003 έως το 2013, ενώ υπήρξε και αθλητής της Ε.Α.ΚΑ. Ο Οικονόμου αναμένεται να θέσει υποψηφιότητα στις αρχαιρεσίες της Ε.Α.ΚΑ., θέλοντας να βοηθήσει την προσπάθεια του συλλόγου για την καλύτερη δυνατή οργάνωση και λειτουργία του. Αυτό που απομένει είναι να γίνει γνωστή η ημερομηνία των εκλογών στις τάξεις του συλλόγου.
































