Η γιορτή του Εύδαμου
Έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο η χρονιά για τις ακαδημίες στίβου, χθες στο στάδιο ''Ανταγόρας'' της Κω. Οι μικροί αθλητές επιδόθηκαν σε αγωνίσματα του προγράμματος kids athletics του ΣΕΓΑΣ, με την επίβλεψη των προπονητών του συλλόγου,και υπό το βλέμμα των γονιών και φίλων τους. Την εκδήλωση συνόδευαν οι μουσικές επιλογές του Γιάννη Αματερού, και στο τέλος απονεμήθηκαν έπαινοι συμμετοχής.Η βραδυά για όλους έκλεισε, με δροσερό παγωτό από τα καταστήματα Αρβανιτάκη, και δόθηκε το νέο ραντεβού με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο. Ο Γ.Σ. Εύδαμος ευχαριστεί τους γονείς που εμπιστεύονται την εκγύμναση των παιδίων τους στο σύλλογο μας,και υποσχόμαστε πως θα συνεχίσουμε να τηρούμε τα υψηλά στάνταρ ,γυμναστικής,ψυχαγωγίας, παιδαγωγικής αγωγής ,που πρέπει να διαίπουν τις ακαδημίες ενός συλλόγου.
































