Αποχωρήσεων... συνέχεια!
Αποχωρήσεων συνέχεια για τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, αφού παρελθόν από την ομάδα οι Φονσέκα, Μαρίνου και Πλύγκος… Ουσιαστικά ο νέος Γ.Α.Σ. Ιάλυσος θα είναι μία εντελώς διαφορετική ομάδα, αφού ήδη έχουν αποχωρήσει οι περισσότεροι από τους παίκτες της φετινής ομάδας. O Γ.Α.Σ. Ιάλυσος ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Φονσέκα Κατέ, Μαρίνου Γιάννη και Πλύγκο Μιχάλη. Η διοίκηση τους ευχαριστεί για την προσφορά τους στο σύλλογο και τους εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα τους».
































