Πήρε Σαρίκο, ανανέωσε ο Καρπαθάκης!
Την απόκτηση του Θωμά Σαρίκου από τον Α.Σ. Χάλκης ανακοίνωσε ο Γ.Σ. Διαγόρας, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι θα συνεχίσει κανονικά στο «γηραιό» ο Πανορμίτης Καρπαθάκης, ο οποίος τελικά δεν θα φύγει στην Κρήτη. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Διαγόρα για το Σαρίκο: «Η διοίκηση του Γ.Σ. Διαγόρας, ανακοινώνει την απόκτηση του 27χρονου αμυντικού ποδοσφαιριστή Θωμά Σαρίκου. Ο ποδοσφαιριστής που αποκτήθηκε από τον Α.Σ. Χάλκης, ξεκίνησε την καριέρα του από τον Αγροτικό Αστέρα. Ο «γηραιός» του εύχεται υγεία και να γνωρίσει πολλές επιτυχίες».
































