Αθανασίου, ο τέταρτος!
Μετά τον Παναγιώτη Σπάρταλη, το Σάββα Παφιάκη και το Βαγγέλη Ρεκλείτη, ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος κράτησε στο «Οικονομίδειο» και τον Παντελή Αθανασίου. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: «Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Παντελή Αθανασιού. Ο 28χρονος μέσος συμφώνησε να παραμείνει στην ομάδα και την νέα αγωνιστική περίοδο. Ο ίδιος δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος που έμεινα στον Ιαλυσό που μου δίνει τη δυνατότητα να παίξω πάλι σε υψηλό επίπεδο. Το ήθελα πολύ να μείνω όπως και η διοίκηση και την ευχαριστώ πολύ. Εγώ από τη μεριά μου θα δώσω τα πάντα για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της εύχομαι να έχουμε υγεία και με σκληρή δουλειά όλα θα πάνε καλά».
































