Προεδρική... συνάντηση!
Η μία στο μπάσκετ, ο άλλος στο ποδόσφαιρο… Παρά το γεγονός αυτό, παλεύουν και προσπαθούν για το γενικό καλό του αθλητισμού. Ο φακός μας «συνέλαβε» την πρόεδρο της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου Ανδριάνα Μπαφίτη με τον ομόλογο της στην Ε.Π.Σ.Δ. Παναγιώτη Διακοφώτη. Ο ισχυρός άνδρας του ποδοσφαίρου και η ισχυρή γυναίκα του μπάσκετ στα Δωδεκάνησα είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για διάφορά θέματα και φυσικά δεν αρνήθηκαν σε καμία περίπτωση, την πρόταση μας για μία… προεδρική φωτογραφία, την οποία και σας παρουσιάζουμε.
































