Διπλό μεταγραφικό χτύπημα!
Σε δύο ακόμη μεταγραφές προχώρησε η Ασπίδα Σαλάκου εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Συγκεκριμένα η ομάδα του Κώστα Ζουρούδη απέκτησε τον μέσο Σαντιλιάνο Ντερομενάι και τον Φίλιππο Μετσιάνι, οι οποίοι την τελευταία σεζόν έπαιξαν στον Δωριέα και στον Ατρόμητο Διμυλιάς. Ο Κώστας Ζουρούδης εισηγήθηκε την απόκτηση και των δύο παικτών, αφού θεωρεί ότι μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα στο νέο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας. Οι μεταγραφικές κινήσεις της Ασπίδας θα συνεχιστούν με απώτερο στόχο την ενίσχυση της ομάδας, προκειμένου να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο τη νέα χρονιά. Σύντομα μάλιστα, η Ασπίδα πρόκειται να προβεί στην απόκτηση κι άλλων ποδοσφαιριστών, τους οποίους ήδη «βολιδοσκοπεί» ο νέος τεχνικός της ομάδας.
































