Συγκροτήθηκε σε σώμα
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Δόξας Ψίνθου, με πρόεδρο (όπως είχαμε αναφέρει) τον Μιχάλη Κωστομοίρη, ο οποίος θα πλαισιωθεί από μία σειρά ικανών συνεργατών. Έτσι ξεκινάει ο σχεδιασμός της νέας Δόξας για το προσεχές πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μιχάλης Κωστομοίρης
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κώστας Καρίκης
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Κυριάκος Φωταράς
ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ: Γιώργος Χρυσανθής
ΕΦΟΡΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ: Μιχάλης Σαρικάς
ΤΑΜΙΑΣ: Μανώλης Μιχαλάκης
ΜΕΛΗ: Χρήστος Σπηλιόπουλος, Μιχάλης Τσούλλος, Κώστας Καρίκης, Γιάννης Τσούλλος, Βασίλης Κωστομοίρης, Φώτης Φωταράς, Γιώργος Ευθυμίου, Πέτρος Ορφανός, Μιχάλης Πλύγκος
































