Στον Γ.Α.Σ. τα αδέρφια Καράβα
Την απόκτηση του Νίκου και του Στάμου Καράβα ανακοίνωσε ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Οι δύο νεαροί και ταλαντούχοι αθλητές «μετακόμισαν» από την «τέντα» και τον Διαγόρα, στον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, τη φανέλα του οποίου θα φορέσουν στα τμήματα υποδομής του συλλόγου. Ο Νίκος Καράβας είναι 15 ετών και ο Νάσος Καράβας 13 ετών και θα συνεχίσουν το μπάσκετ στους «ερυθροκίτρινους», με τους οποίους ξεκίνησαν ήδη να κάνουν προπονήσεις. Αμφότεροι ξεκίνησαν το μπάσκετ στον Διαγόρα, ωστόσο θα συνεχίσουν στην Ιαλυσό και θα παίξουν με τη φανέλα του Γ.Α.Σ. στα νέα τοπικά πρωταθλήματα.
































