Παρέμειναν άλλοι τρεις
Οι ανανεώσεις συνεχίζονται στον Ηρακλή Μαριτσών… Μετά τη συμφωνία με τους επτά ποδοσφαιριστές (Κούρος, Παπακωνσταντής, Λορέντζος, Χατζηκωνσταντής, Τσούφιος, Μπιλιάς, Χειμωνέτος), οι «ροπαλοφόροι» συμφώνησαν επίσης και με τους Τσαλώλη, Καρίκη και Φασάκη, οι οποίοι θα παραμείνουν στα Μαριτσά και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Από κει και πέρα, οι Μαριτσενοί είναι κοντά σε συμφωνία με δύο παίκτες που θα αποκτηθούν. Οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται και μέσα στην εβδομάδα αναμένονται σημαντικές εξελίξεις.
































