Με τις ευχές όλων μας...
Όλα για όλα… Έμειναν οι δυό τους, ωστόσο μόνο ο νικητής θα μπορέσει να ανέβει στον 2ο όμιλο νότου της Γ’ Εθνικής. Με τις ευχές όλων των Δωδεκανήσιων να τον συνοδεύουν ο Ιπποκράτης Κω αντιμετωπίζει σήμερα στις 11:30 (στο Μετς Α’) τον Β.Α.Ο.Λ. Χίου και η νικήτρια ομάδα θα πάρει το εισιτήριο της ανόδου για τις εθνικές κατηγορίες. Οι σημερινοί αντίπαλοι κέρδισαν όλες τις υπόλοιπες ομάδες, έχοντας το απόλυτο 3 στα 3 και σήμερα ο νικητής θα κόψει πρώτος το νήμα στα μπαράζ ανόδου για μία θέση στη Γ’ Εθνική. Ο Ιπποκράτης είναι πιο ξεκούραστος, αφού χθες εξέτισε το ρεπό του, σε αντίθεση με τον Β.Α.Ο.Λ. Χίου, ο οποίος κέρδισε στην παράταση τον μαχητικό Πανναξιακό. Για την τρίτη θέση, την ίδια ώρα στο Μετς Β’, ο Ίκαρος Ικαρίας θα παίξει με τον Πανναξιακό, ενώ ο Παλλεσβιακός ολοκλήρωσε χθες και χωρίς νίκη τις υποχρεώσεις του στην Αθήνα.
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΣΗΜΕΡΑ:
Μετς Α’ (11:30): Β.Α.Ο.Λ. Χίου- Ιπποκράτης Κω
Μετς Β’ (11:30): Ίκαρος Ικαρίας- Α.Ο. Πανναξιακός
Ρεπό έχει ο Παλλεσβιακός
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.Β.Α.Ο.Λ. Χίου 6 (3-0) 245-197(+48)
2.Ιπποκράτης Κω 6 (3-0) 191-152(+39)
3.Πανναξιακός 4 (1-2) 185-198(-13)
4.Ίκαρος Ικαρίας 4 (1-2) 176-197(-21)
4.Παλλεσβιακός 4 (0-4) 196-249(-53)
*Ο Παλλεσβιακός δεν έχει εκτίσει το ρεπό του
































