''Γρίφος'' οι όμιλοι
Μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι ο καταρτισμός των ομίλων του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής Ερασιτεχνικής… Κατά τα φαινόμενα το σενάριο της κλήρωσης προωθείται ολοένα και περισσότερο, ωστόσο σημαντικό ρόλο θα παίξει και η τυχόν μη αδειοδότηση ομάδων της Football League. Η προκήρυξη πάντως είναι έτοιμη και θα εγκριθεί στις 28 Ιουνίου από τη γενική συνέλευση της Ε.Ο.Κ., ενώ μέχρι και την 1η Ιουλίου θα σταλεί στα σωματεία. Οι ομάδες θα έχουν δικαίωμα δήλωσης συμμετοχής μέχρι και τις 23 Ιουλίου, ενώ η κλήρωση θα γίνει πιθανότατα στις 30 του ίδιου μήνα. Όσον αφορά, στην πρεμιέρα, αναμένεται να γίνει στις 8 Σεπτεμβρίου.
































