Πάει Κρόνο η Βικτώρια
Στον Κρόνο Αγίου Δημητρίου αναμένεται να συνεχίσει το μπάσκετ η Βικτώρια Γούναρη. Η 18χρονη αθλήτρια, θα περάσει σε σχολή της Αθήνας και κατά τα φαινόμενα θα παίξει στον Κρόνο, τον οποίο θα προτιμήσει από τον Παναθηναϊκό και τον Πρωτέα Βούλας, που ενδιαφέρθηκαν για την απόκτηση της. Η ταλαντούχα διεθνής αθλήτρια ''έβγαλε μάτια'' φέτος με την απόδοση της στον όμιλο νότου της Α2 και μπήκε στο στόχαστρο πολλών ομάδων της Αθήνας.
































