Παρέμειναν ''7'' στα Μαριτσά
Στον Ηρακλή Μαριτσών θα παίξουν και τη νέα χρονιά οι Κούρος, Παπακωνσταντής, Λορέντζος, Χατζηκωνσταντής, Τσούφιος, Χειμωνέττος και Μπιλιάς, οι οποίοι ανανέωσαν τη συνεργασία τους με την ομάδα. Ο σχεδιασμός του Ηρακλή βρίσκεται σε εξέλιξη και η παραμονή των επτά ποδοσφαιριστών έγινε δεκτή με ικανοποίηση απ’ όλους… Ο νέος προπονητής του Ηρακλή Μαριτσών Γιώργος Σάββενας ζήτησε την παραμονή των παικτών, κάτι που έγινε πραγματικότητα.
































