Τους άνοιξε η όρεξη...
Τους άνοιξε η όρεξη για τα καλά… Ο λόγος για τον Διαγόρα, ο οποίος πλέον δυναμώνει αισθητά γεμίζοντας το ρόστερ του με έμπειρους ποδοσφαιριστές. Μετά την απόκτηση των Σαλαμαστράκη, Καστρουνή, Λαμάι, Παλάζη και Σκυλλά, οι «κυανέρυθροι» αναμένεται να συνεχίσουν τη μεταγραφική τους ενίσχυση, δείχνοντας ότι υπάρχει η διάθεση για ενίσχυση σε όλους τους τομείς. Ο «γηραιός» θα επιδιώξει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο πρωτάθλημα και για το λόγο αυτό, έχει κάνει κι άλλες «κρούσεις» ώστε να συνδυάσει την εμπειρία με το νεανικό ενθουσιασμό και το ταλέντο. Ο σχεδιασμός προχωράει με βάση τα «πιστεύω» του Πέτρου Ρουτζιέρη, ο οποίος σε συνεργασία με τη διοίκηση προσπαθούν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, προκειμένου να φτιάξουν ένα ιδιαίτερα δυνατό σύνολο εν όψει και του νέου πρωταθλήματος της Α’ Κατηγορίας.
































